2014年2月13日 星期四

加拿大企業實習課程學員之心得感想


加拿大企業實習課程學員之心得感想

加拿大財務公司 - 銷售助理

[Her testimony is below the picture]

Congratulations on your outstanding achievement Miyoko!!
We believed you were able to do it and we are so proud of your experience in this Financial company. 
Wishing you a wonderful future!


Miyoko - Sunlife.JPG 

持續時間:8週 



我的實習工作為銷售助理。 

我的工作任務是打電話給客戶,組織客戶的檔案,並且製作研討會的文件。此外,我也參加過許多研討會活動,以了解加拿大的財務計劃。其中最困難的事情,是與我的老闆討論銷售的策略。

當我向我老闆解釋關於我在日本的工作經歷時,發現這樣的溝通其實是很困難的。有時候還是不足夠的。但是我的老闆非常好, 他教我在加拿大職場應該是如何工作的,這兩個月的實習是我做最好的選擇和最難忘的經驗。




Duration: 8 weeks

I did internship as a sales assistant.
My job was calling to clients, organizing the clients files, and making presentation files for seminars. Also I attended many seminars to learn about Canadian financial plans. One of the most difficult things was discussing sales strategies with my boss. 
I explained my boss about my work experience in Japan
Sometimes, great. Sometimes not enough. My boss was really nice person. 
He taught me how the Canadian market works. This 2 months of internship was the best chance ever for me.

For further information, contact us : 647-351-5513
// theinternshiptor@gmail.com

沒有留言:

張貼留言